Godkväll!

Har varit i stallet sen halv 1 dag. Var där helt ensam och läste hästtidningar haha. Men sen tillslut kom resten av folket och då blev det liv och röj i stallet. Men innan alla kom så borstade jag Mr Bean och han var hur lugn som helst! Han bara stod där, helt avslappnad och typ njöt. I vanliga fall brukar han inte gilla när man borstar honom. Jag tror jag hittat problemet..han blir nog stressad när det är mycket folk runt omkring och därför blir han otålig när man borstar. Tråkigt..men så är det.

Förutom att sköta om Bönan så hade jag och alla andra det riktigt skoj i Smedjan. Skrattade så att jag fick tårar i ögonen, haha..bråkade även med Victor. Det slutade med att vi låg och slogs på golvet. Självklart vann ju jag! Men ja, sen gick jag även på skötarmötet och fick även veta att vi ska hoppa terräng på Tisdag. Jippi! Jag hoppas jag får Bönan, annars kanske jag vill testa Nova? Men aja. Nu ska jag se film, puss! //danielle


Mr Bean ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0