Dagens ridpass: Dressyr på Lollipop

Jag red Lollipop idag och det gick toppen. Han var lite seg i början men sen fick jag fram honom mer och han blev rund och fin i formen sen. Det händer dock lätt att tyglarna blir långa när han tar ner halsen så jag måste verkligen öva på att inte ha det. Vi övade på att rygga lite och det gick lite knas i början, sen gick det bra osv. Men nu är jag helt slut, har ju orienterat hela eftermiddagen + ridning så är jätte trött..ska snart hoppa i säng. Men vi hörs imorgon, puss och godnatt! //danni


Bild på mig och Lollipop, ridlägret 09, fotad av:
Linda Lidström

Kommentarer
Postat av: Jennifer

Vad kul med en hästblogg till! :) Kramar

2010-09-28 @ 22:37:49 | URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0