Hej då Frida

Kom hem från stallet för en stund sen, har borstat lite på Bönan, kollat när P5an hoppade och sen sa jag även hej då till en av stallets mest sötaste och omtyckta ponnyer, nämligen det lilla gotlandsrusset Frida. Imorgon flyttar hon till Sjövreten där hon kommer att få gå i hagen, ta mysiga skogspromenader m.m. Hon kommer få ett riktigt skönt liv nu men det är ändå lite sorgligt med tanke på att hon var den ponny jag lärde mig rida på. Hon var den första jag red på BRS, hon var den första jag trava med, hon var den första jag galoppera med, hon var den första jag hoppa med, hon var den första jag galoppera ute i skogen med och hon var den första jag hoppade terräng med, ja, jag har verkligen lärt mig mycket av denna ponny! Kommer verkligen sakna henne men det är såhär det är..hästar kommer och de försvinner...


Fina lilla Frida, vi alla på BRS kommer sakna dej enormt mycket!//danielle

Kommentarer
Postat av: Anonym

buhu

2010-10-24 @ 13:48:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0