Härlig stalldag.

Dagen i stallet idag var oerhört kall men härlig! Jag hjälpte Tess göra Bönan fin inför dressyrtävlingen, fick även hjälp av Ebba. Bönan verkligen glänste efteråt, han blev så fin! Tess kom trea med honom trots att hon red fel en gång. Vann gjorde Rebecka och tvåa kom Maja. Grattis till dem tre!

Man blir verklgien trött efter en lång dag i stallet så jag ska strax hoppa i säng, ska bli så skönt att sova! Men ni får ha en fortsatt trevlig kväll, puss och godnatt! //danielle


Tess & Bönan påväg till framridningen, fotad av: Linda Lidström


Och så en bild på glada mig, haha, även den fotad av: Linda Lidström

Kommentarer
Postat av: Tess

haha , när jag red fel jag bah Nej , ingen placering för mig alltså :/ <3

2010-09-27 @ 19:30:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0