en stalll fredag! *gillas*


Hejhej, Sara här!
Ä
r precis klar efter en skoldag och en stallkväll! gooosh vad trött man blir :O Det är sjukt ..
Men iallafall, skoldagen flöt på bra och ja, helt okej, fredagar är chillast! Eller hur man säger ;o? Aja, efter skolan
gick jag och Clara förbi mig för jag hade glömt mina ridstrumpor och sen så gick vi till bussen och åkte till stallet, i stallet skötte jag Grå<3 Först mockade jag och sen fixade jag hans vattenkopp, krubba & saltstenshållaren, och bytte saltsten, sen så ryktade jag honom och smörjde hans grimma, så jag hann med allt nästan ! :) Sen kollade jag på när Clara red PG det såg super bra ut ! så fina tillsammans, Birgitta sa att hon är en äkta PG ryttare, haha det var så kul för innan lektionen klagade hon på att det inte går bra på PG :) Men hon är duktig Clara !
Men sen åkte vi hem för mamma hämtade oss och då åt jag och sedan duschade, och nu är jag klar, ser ni stalldagarna och sånt tar tid! puss!

ps: Ska försöka hinna med bloggen så mycket som möjligt!

Kommentarer
Postat av: N

sv: tack :D

allt bra?

2010-09-03 @ 23:33:55 | URL: http://blackijacki.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0