Dagens ridpass: Hoppning

Hej! Idag på ridningen hade halva gruppen hoppning, där ibland jag. Vi skulle hoppa terräng men sen fick vi veta att typ alla terränghinder var höjda till rikltigt hög höjd så det blev inte så mycket terränghoppning. Vi hoppade lite på vallen och sen hoppade vi limpan och på vägen hem hoppa vi ett dyke. Jag hade Spirit. Han var snäll och lydde men han var otroligt stark och jag gillar ju inte när de blir sådär starka. De kan gärna vara pigga men inte starka, så ja, jag hoppade inte ettan och limpan (asså när man skulle hoppa först ettan och sen galoppera och hoppa limpan andra hållet), jag tänkte att han skulle dra iväg då så jag skippa det. Men allt annat hoppade jag! Juste sen hoppade vi ett nerhopp också och då kändes det som om min rygg skulle gå av, haha, så nu har jag ont i ryggen, gör ont så fort jag rör mig. Är helt slut också så ska ta och sova strax. Bilder får ni sen och kanske film. Puss! //danielle
       

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0