1a September

Hej allihop! Det har varit lite dålig uppdate men det kan bero på att jag varit på hajk ett dygn med klassen. Men nu är jag tillbaka! Men eftersom jag var på hajk igår så missade jag ju min ridning..tråkigt tycker jag men sånt händer...

Imorgon slutar jag efter lunch eftersom jag inte har något språk så jag har bara en lektion, tjoho! Så direkt efter skolan drar jag iväg till stallet för att ta hand om Bönisen och sen ska jag ju självklart gå på skötarmötet. Får inte missa det! Men för att orka med morgondagen behöver jag en ordentlig sömn så..godnatt, vi hörs imorgon!


Kan bjuda på en bild jag redigerade väldigt slarvigt som ni ser i photoshop. Försökte göra
Mr Bean till den tecknade hästen Spirit men ja, det gick inte så bra..bilden är inte helt färdig
heller men jag orkade inte jobba mer med bilden för allt blev bara fel. Nybörjare som sagt..

Puss och godnatt, danielle

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0