stalldag<3


hejhej !
Har precis kommit hem från stallet nu! :D Imorse red jag Grå <3 Det gick jätte bra !
Vi hade markarbete och vi red först lite dressyr och sen började vi hoppa små hinder på volterna,
sen fick vi korta våra stigläder jätte mycket dem blev verkligen askorta så fick vi stå upp i lättsits och
galoppera i full galopp :) Det var verkligen askul ! sen efter de så fick vi reda på att alla som ska vara med
på majshowen ska rida ! Alltså i gymkanan och jag ska ha Grå !<3 yeey.. Han kommer vara mega feg x)
Men bäst ändå ! Och jag ska vara en spindel :) Sen har jag fixat hos fly och mockat hos Grå <3
Sen stog Clara i cafeterian och sen hjälpte vi mikaela lite med att ta in ponnyer <3 Sen åkte vi hem !:)
 / sara<3

Kommentarer
Postat av: Danielle Hansevall'

Hihi min bild :) Jag har fler på Grå om du vill ha? <3

2010-05-08 @ 17:34:19 | URL: http://lifeofdanni.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0