Hoppade Saga idag!

Hejsan svejsan allesammans! Sitter här i mitt nystädade rum med blött hår och mjukiskläder.
Det var riktigt skönt med en kalldusch, det var ju så himla varmt ute idag!
Jag hoppade Saga i morse på ridningen. Det gick jätte bra och hon kändes inte lika seg som sist
jag hoppa henne, vilket var bra! Gillar verkligen att hoppa henne, hon hoppar liksom allt!

Förutom hoppa har jag tagit hand om min sköthäst som alltid. Borstade han, smörjde m.m.
Nästa vecka ska Bönan tävla i allsvenskan igen så hm..då vill jag nog ha Belle!
Nu ska jag spela lite tv spel och bara ta det lugnt, sen är det Gossip Girl! Puss & kram!



Vet att mina stigläder ser långa ut men dom kändes jätte korta så..?
//
danielle

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0