Dressyr stod på schemat idag!

Imorse red jag Symfonie och vi hade dressyr. Kunde tagit Luccan och Bönan om jag ville men
jag kände att jag ville vänta med att rida Luccan och Symfonie har jag bara ridit en gång så jag
ville gärna prova han igen. Fast ångrade mig lite sen att jag inte tog Bönan..haha, aja skit samma!

Symfonie var rätt jobbig idag. Han kändes mjuk och fin i början men sedan börja han kasta med
huvet upp och ner och när vi skulle göra några skänkelvikningar eller var det var så ville han inte
gå fram. Han bara stod stilla och backade och kliade sig på bogen, precis hela tiden! Sen sparka
han Grynet också för att hon kom för nära..men ja, det kan inte gå bra varje gång. Men nästa
vecka vill jag i alla fall ha Bönisen! Tror vi har markarbete då..?

Jag och fina Symfonie idag! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0