Nu är det såhär..

Bloggen har inte varit uppdaterat på ett rätt bra tag på grund av att en av oss helt och hållet hoppat av så det är nu bara jag, Danielle som sköter bloggen och det har ju gått..sådär. Men har ju andra bloggar att sköta också..harry potter bloggen och min vanliga blogg + den här, och tro mig, det är mycket jobb med tre bloggar. Så jag har helt enkelt tappat lusten men nu känner jag att det vore roligt att börja blogga igen. Hästar är trots det jag verkligen brinner för och det som jag vill ge mitt liv åt så därför tänker jag fortsätta bloggningen om hästar här och nu! Hoppas ni läsare hittar tillbaka hit, det vore roligt!


Så det är alltså jag, Danielle som i fortsättningen kommer blogga här! :)

Kommentarer
Postat av: Emilia

Va järna med i min veckans blogg tävling om du vill veta mer så titta in på min blogg första inlägget så var järna med !

2010-07-25 @ 21:18:59 | URL: http://emiliajosefina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0