Längtar

Hejhej, danielle här! Det har varit dålig uppdate idag men jag har inte haft något speciellt att skriva om..men kan i alla fall berätta att jag är glad för jag ska tillbringa den kommande Måndagen i stallet hos bästa Bönan med världens bästa stalltjejer! Men jag är också väldigt glad över en annan sak, nämligen att det är blå himmel ute, eller snarare sagt, var det förut, nu är det ju kolsvart ute :P. Men månen lyser klart här utanför mitt fönster så jag tror det är klart fortfarande. Får hålla tummarna på att vädret stannar kvar tills imrogon så att jag kan åka och bada! Hoppas vädret håller till Måndag också. Men det var allt jag hade åh säga nu..vi hörs kanske senare, puss!

Här är en bild på min första sköthäst Jasmin. Hon är och förblir världens finaste häst! ♥ R.I.P..

Ps; Glöm inte att rösta på din favorit i Häst vs häst! Det måste vara minst 10 röster för att kunna gå vidare till nästa rond!

Kommentarer
Postat av: marre

kollade vädret, det ska inte vara fint på måndag, då blir det busväder!

2010-07-31 @ 23:21:32 | URL: http://eclipsesaga.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0