Godmorgon på er !


Bild från i januari ! på mitt julläger<3
Saknar ridningen jätte mycket, någon som vill följa med
och hälsa på hästarna i stallet eller på betet ? När börjar ridningen ? :D

GODMORGON ..Säger jag just nu! Lite sent att säga de? Nejdå inte för mig:D
Vaknade runt halv ett idag! Hehe, bara för jag somnade vid tio över fyra, men just nu
ska jag nog ut med hunden och sen ska jag smsa Tildus och se när hon kommer hem, eftersom hon
ska sova hos mig idag :) Haha, båda jag och Danni ska ha en kompis sovandes hos en ! Hon ska ha
Ankan och jag Tildus;D Men de visste ni redan ? Men tänkte gå ut med hunden nu, hör av mig efter puss på er!
 / Sara

Kommentarer
Postat av: Danielle'

Sara, vi kan väl åka till stallet? :D <3

2010-07-28 @ 13:54:50 | URL: http://lifeofdanni.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0