Fredag


Min otroligt vackra prins, en häst som verkligen betyder allt för mig!

Hej alla hästtokiga läsare! Hur mår ni? Jag mår i alla fall jätte bra!
Idag har jag varit med min kompis Lisa och vi har bara tagit det lilla lugna, tittat på film och kollat in en väldigt bra hästblogg. Resten av kvällen blir nog också till att se på film eller något. Och juste vill ni veta en sak? Jag fick brev idag från gymnasieintagningen och jag har kommit in på mitt tredjehandsval, John Bauer! Jag är så himla glad, verkligen! Så kul att veta att man slipper gå IV, så himla skönt!

Nästa vecka ska jag verkligen försöka tillbringa några dagar i stallet, har saknat att vara där så mycket! Har även hört att det ska vara ridlägare där och det är typ ingen som vill ha Bönan så jag hoppas jag får rida han till betet. Åh min vackra prins..ska även ta hand om honom medans jag är där! Gud så jag saknar den pollen! //danielle

Kommentarer
Postat av: marre

vad för blogg? :)

2010-07-30 @ 21:10:19 | URL: http://eclipsesaga.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0