en åsikt!

Tänkte bara skriva av mig lite :) Eller dt här är vad jag tycker..
Vad har ni ? Ryktlåda eller ryktväska ? Jag har ryktlåda och tycker själv att den är jätte
jobbig, att bära hem och till stallet, alltså det känns så klumpigt och stort på något sätt ?
Liksom en stor plast låda, och ett jätte litet handtag, visst det får plats mycket i den men det
är jätte irriterande ! Så... varför inte ha en väska istället ?

För det första så vill jag ha en väska så slipper man typ få kramp i handen av att gå och bära en stor låda och för det andra kan man ha väskan runt sig så att inte all tyngd tar på handen, eller sakerna väger inte så mycket. Men när jag har haft min ryktlåda har handtaget lossnat ? De har åkt åt kanten och gått sönder, fast stoppa dit de igen ..


Men i väskan får det också plats mer för då har man inte lock på den ! Så jag ger er ett tips, alla ni som vill börja sköta hästar! Köp ryktväska smidigare och smartare, får plats överallt ! :)

/ SARA

Kommentarer
Postat av: marre

hm.. jag vet flera + att jag själv som använder rykthink?

2010-07-28 @ 14:50:04 | URL: http://eclipsesaga.blogg.se/
Postat av: Emma

jag har en rykthink :)

2010-07-28 @ 15:57:19 | URL: http://emmaandhorses.blogg.se/
Postat av: Marianne Bergman

Hej!

Jag är ute efter en bra träningsväska (hund) som rymmer alla prylar som jag behöver. Ryktväskor från hästfronten har blivit väldigt populära. Men tyvärr för små (Jacson). Jag har en Escadron (blårutig) som rymmer alla prylar men den har gått sönder i innerfodret.
Vart har du köpt den där blå väskan för dina häst-/ryktprylar?

Maila gärna ditt svar. Det är inte säkert jag hittar tillbaka hit. :/ ;)

Tack på förhand!
Mvh
Marianne Bergman, Piteå

2015-06-18 @ 21:13:59 | URL: http://www.frostmarken.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0