Besöksrekord på bloggen!

Hej på er allesammans! Vill börja inlägget med att säga en rolig grej..jag och Sara har fått besöksrekord på bloggen idag vilket vi tycker är jätte roligt! Hela 36 besökare! Hoppas ni stannar kvar!

Idag har jag bara varit hemma och slappat, det kan behövas ibland! Jag har kollat på film och så. Juste, såg ju även ''Dear John'' idag och jag måste säga er att det är en riktigt höjdar film, ett måste att se! Hehe..
Och åh vad jag vill till stallet..längtar verkligen tills terminen börjar igen, då ska jag även få rida min första gång i den nya ridgruppen. Ser verkligen fram emot att rida för Linda, hon är min absoluta favorit att rida för, så det ska bli riktigt kul! Kanske åker ut till stallet innan terminen börjar också, bara för att få hälsa på Mr Bean. Saknar honom något otroligt ska ni veta! Men jaja, slut snackat om det nu. Vi hörs senare istället, puss! //danielle


Det får bli en somrig bild på mig och Mr bean. Love him so much ♥
Foto:
Linda Lidström

Kommentarer
Postat av: marre

du kan ju få rida han massor innan terminen, asså till och från betet ju :P

2010-07-27 @ 20:27:52 | URL: http://eclipsesaga.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0