Är så ridsugen!

Efter ett långt uppehåll ifrån stall och ridning kan man inte låta bli att längta tillbaks till det. Jag vill till stallet nu och gosa med min prins och jag vill upp på hästryggen nununu! Vill rida ett hårt dressyr pass. Jag vill hoppa en rolig bana på lagom hög höjd. Ja, jag vill göra allt som har med hästar och ridning att göra just nu. Allt! Åh, jag verkligen längtar tills ridningen börjar..när den väl börjar vill jag, eller nej, ska jag rida Mr Bean så det så! Fast nä, egentligen spelar det ingen roll vem jag får rida, bara jag får rida så är jag nöjd, rider vem som helst!! Men skulle bara bli gladare om jag fick min prins såklart. Föresten, är det nån från BRS som vet när ridningen börjar?



Bild 1: Jag och Bönan (vet att min sits inte är den bästa men..) Bild 2: Jag och Saga. //danielle

Kommentarer
Postat av: rebecka

v33, första lektionenär på måndagen så den 16 aug :) <3

2010-07-31 @ 09:04:08 | URL: http://mysheila.blogg.se/
Postat av: rebecka

sv: ja :D <3

2010-07-31 @ 19:00:04 | URL: http://mysheila.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0