Vaken med tuppen! (y)

Hellu alla underbara besökare!
-Idag väckte pappa mig vid åtta för jag skulle upp och passa hunden och det gjorde jag också tills han somnade sen alltså Elvis min hund och då gick jag med Emma till tandläkaren för hon skulle vara där tjugo i nio och sen vill hon ut och springa som vanligt men jag orkade inte så jag tog cykeln och cyklade med henne istället :D Våran vanliga strecak på ungefär en kvart :D Haha, bra start iallafall! Men idag ska jag inte göra något speciellt får väl höra med någon om de vill hitta på något jag vet inte ? :)
Men iallafall, för en som inte sett bilder från kolmården kan jag lägga ut några ! puss / Sara










ALLA BILDER ÄR TAGNA AV MIG ! INGEN FÅR TA !

Kommentarer
Postat av: marre

kan itne ni skriva lite om tips, övningar, utrustnign och kanske göra lite outfits och sånt också? :)

2010-08-10 @ 13:39:08 | URL: http://eclipsesaga.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0