stalldag! & lite skritt :D

Vinnare av fototävlingen: http://jojoslilla.blogg.se/

hejhej!
Åkte ju till stallet imorse för jag Clara och Elina skulle rida in en varsin häst och ponny från betet och då red jag in Grå<3, och Clara red Belle och Elina red Spirit, sen efter vi hade hämtat in ponnysarna hämtade vi in hästarna Clara red PG, Elina red DonPedro och jag red Queen of halloween :D Hon va jätte pigg och höll på sparka med bakbenen, sen gick de bra :D Men ja sen så åt vi lunch och sedan släppte vi ut Calle och Fly sen mockade jag och Clara hos dem och sen så tog Clara in Fly eftersom jag inte sköter henne så mycket, vi gjorde även höpåsarna också sen skötte jag världens bästa Grå, han var jätte skitig! och hade en lös sko.. Aja, men sen mockade jag hos honom och tvättade hans vattenkopp och de, men sen åkte vi bussen hem och har nyss ätit ! <3 Nu ska jag kolla igenom allt på datorn och sen inte göra så mycket mera, är helt slut ! Puss :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0