Stalldag idag!

Oh juste! Var ju i stallet idag! :D Skojjigt! Tog hand om Grå lite, jag mockade mest, sen fixade jag hans vattenkopp,
krubban, och saltstenshållaren, och tog bort lite smuts på hans spiltvägg! sen ryktade jag även honom tills han skulle gå på lektion och då mockade jag ju såklart :) hihi, men sen kollade vi lite på en lektion och sen åkte vi tyvärr hem!
Klockan blev ganska mycket och vi orkade inte vara kvar, alltså jag, Elina och Clara, Clara red även Cenna !
Hann inte kolla däremot! Men det gick säkert bra (y) Men nu ikväll har jag duschat och planerat lite inför imorgon då jag inte kommer hinna blogga på morgonen utan jag bloggar när jag kommer hem från bowlingen med Caroline <3
Ska möta henne vid fem i tolv och ska upp med hunden och passa honom, så puss å godnatt! <3

Mitt hår är verkligen hemskt när jag inte fixat de ;o! / SARA :)

update; tack så mkt för designen Linda ! :)<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0