stalldag! :D


Hej allihopa !:D
De blev en lång stalldag idag! Clara hämtade upp mig runt fem över halv ett och då åkte vi till stallet där vi först mockade hos Calle och Fly sen typ fixade vi lite och ryktade, tog in och ut från hagen, gjorde höpåsar, gjorde betforn, bytte Calles vatten, åt lunch där också, pratade massa med Ingrid, lindade benlindorna, och sånt! Men sen så sa jag till Ingrid att jag fortsätter på Grå och har slutat sköta Fly lite, eller alltså jag bad henne smsa ifall hon verkligen inte kunde någon dag, så jag sköter mest min lilla sötnos nu ! :):) Jag är inte direkt skötare på Fly men jag kan hjälpa till lite då och då, då Ingrid smsar mig ! :D Så ja.. typ så är det :D Clara ska nog fortsätta som vanligt på Calle :D <3
Men när vi var där så var de inge ridskole hästar eller ponnysar där utan de kommer in imorgon :D
Men har nyss duschat och ska nu vänta på tills pizzan kommer puss!
 // SARA :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0