Ridning på Saga!

Hej allesammans! Idag bar det av till stallet där jag först skötte om Mr Bean och sen på kvällen red jag min första lektion denna termin och det blev på Saga. Valde fjärde sist så jag kommer no välja längre upp sen på hoppningen :D. I alla fall..lektionen gick väl helt okej. Saga lyssnade bra och var framåt men jag red inge vidare alls..i galoppen gick det väl bäst tycker jag och det tyckte Linda med. Efter lektionen var jag helt slut haha. Linda var en väldigt krävande ridlärare och det är ett stort + för jag vill ju lära mig hur jag ska rätta till det jag gör fel och så! Nu vet jag vad jag ska tänka på tills nästa gång :). //danielle


Bild på Saga. Bilder från när jag rider kanske kommer senare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0