min dag!

Idag drog jag först och mötte Emma då gick vi direkt ner till rönninge, de var meningen att vi skulle köpa en varsin chai latte med de blev inte såå :/ För de hade stängt så vi köpte en ben & jerrys och gick till sjöviksparken (stavning?) och satt där och åt glass, sen så tog vi lite fotton där och sen gick vi hem för hon skulle åka till Ikea med sin mamma tror jag, så då hämtade Anna och Mamma upp mig i centrum så åkte vi till filmkedjan och hyrde tre filmer.. Typ en skräck, 2012 & Sommaren med Göran, men har nyss kollat klart på 2012.. Inte så bra film ! Men jag tror inte ens på 2012 ville bara se den :D Den var ganska lång tråkig. 2h & 31min .. Därför tröttnar man efter ett tag :) ! Men nu ska jag lägga upp bilderna och sen gå in på facebook ! Min msn är fortfarande död.. :( rip !




Suddiga bilder! Från emmas mobil<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0