Inte skötare längre..?

Idag kom den nya skötarlistan upp i stallet och då såg jag att dom tagit bort mig från listan..jag står inte kvar som Mr Beans skötare längre..dom hade tagit borta några andra också och ersatt hästar med nya skötare :S. Mr Bean har bara en skötare nu så jag behöver nog inte oroa mig att det kommer nån ny men i helgen ska jag prata med den som är ansvarig för det här och se vad som händer. Jag vill inte tvingas lämna mina älskling! :'(


Världens absolut finaste och bästa ponny! Vill aldrig lämna dig! :( //danielle

Kommentarer
Postat av: Claudia

nää vill inte heller att du gör det!:( vem gjorde fina nya designen?

2010-08-19 @ 13:12:47 | URL: http://tyypclaudias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0