hej allihopa!

Tänkte bara först säga tack till alla som bidragit med en bild till min fototävling! Imorgon lägger jag upp de som gått vidare! Tack ! :)<3 Men ja.. Har fortfarande beslutsångest på hur jag ska göra med Grå och Fly..
Alltså jag älskar Fly men.. Grå är ponnyn som alltid kommer finnas i mitt hjärta.. bläää vad jag hatar såna här beslut !
Men över till idag! Vaknade vid ungeför halv ett X) hehe, jag är ganska seg nu för tiden på morgonarna så ja .. :D Men sen vid två gick jag och mötte Emma så tog vi lite foton och sånt, spelade wii och de <3 ska inte göra så mycket mera idag ! ni får ha det så bra och fortsätt anmäla er till fototävlingen<3 & Danni hoppas du har de bra i kalmar !

Vet ni vad jag drömde inatt!
Jag drömde två saker :O Först att jag var på fågelsången ( en park vid mig! )
Sen att jag åkte till stallet och skulle rida så fick jag grynet och jag var jätte rädd för att grynet skulle var pigg och hålla på krångla så jag ville byta till Nova men sen fick inte jag de så när jag skulle hoppa upp på Grynet var en fet gubbe tvungen att hoppa upp och sätta sig på Grynets rumpa så hon inte skulle sparka bakut! haha ! det var så roligt sen när jag kom upp minns jag bara att Grynet stack iväg så jag vaknade av att jag hade ramlat ner i en grop med Grynet X) !

HAHA, så man drömmer ibland.. Men de roligaste var de med gubben som hoppade upp på henne :D ! / SARA

FOTOGRAF: DANIELLE HANSEVALL!<3

Förlåt men hittade bara den här bilden !<3

Kommentarer
Postat av: danielle'

Det är ju min bild <3

2010-08-09 @ 19:20:34 | URL: http://lifeofdanni.blogg.se/
Postat av: danielle'

Sv: Men då kan du ju skriva: Fotograf: Danielle :P haha <3

2010-08-09 @ 22:45:13 | URL: http://lifeofdanni.blogg.se/
Postat av: Ida

haha rolig dröm ;) söta grynet :)

2010-08-10 @ 19:47:22 | URL: http://sahlgrens.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0