Hästar, världens finaste djur!

Jag förstår mig verkligen på folk som inte tycker om dessa fina djur..när man ser videos där vildhästar springer fritt på en stor, grön äng så är det första jag tänker: Wow! Hästar är verkligen helt underbara! Och det är inte bara att dom är fina utan det är liksom känslan av att kunna komincera med hästar, det är fantastiskt! Och när man rider så är det så härligt att känna hur du och hästen kan samarbeta tillsammans. Jag menar..de var ju från början vilda djur och de har fortfarande det där vilda i sig. De känner när fara närmar sig och de flyr så fort någonting verkligen har skrämt dem. Och att vi små putte människor kan kontrollera dem och samarbeta, det är en otrolig känsla! Många som inte rider vet verkligen inte vad dom missar..att sitta på en häst känna hur den rör sig, det är något helt underbart! Att sitta på ett levande djur som man kan ha riktigt kul med! Alltså..jag skulle verkligen kunna sitta här hur länge som helst och bara skriva om hur underbara dessa djur är, men det har jag nog inte tid och ork till..men jag har stor lust med det måste jag säga. Så fort jag ser en häst skiner jag upp, det är liksom som om dom är ens egen sol eller nåt. Nej, alltså jag säger såhär..allt med hästar är underbart! Det är liksom något som är speciellt med dem, kommer bara inte på vad..men håller ni inte med mig?







Världens mest finaste djur och jag kommer alltid älska det! ♥ //danielle

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0