Härlig dag i stallet!

Tjollahopp där ute! Kom hem för ett tag sen och är helt slut! Har knappt suttit nånting idag, har mest stått och fotat när dressyrlägret red och jag har faktiskt träningsvärk haha. Men gud så avis man blir när man ser alla rida..de hade dressyr på vallen först och sedan hoppning i ridhuset (de hoppar ju också även om det är dressyrläger, det behövs också!). Men jag fick ju också rida en liten sväng, från hagen och tillbaka till hagen sen och både gångerna fick jag sitta på Bönans rygg! Det var verkligen härligt att få sitta på hans rygg igen!

Imorgon bär det av till stallet igen, wii! Men tills dess behöver jag vila..ska kanske ta ett bad och bara koppla av, är jätte trött! Aja, här kommer en liten video ifrån när jag hälsa på Bönan i hagen och när jag red. Bilderna som jag fotade kommer senare! Puss, danielle


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0