Haha..


Kommer ihåg denna tävling. Tror det var vårhoppet 09..? Jag hade då Lollipop, 70 cm. Dom två första hindrena
gick bra, sen kom missen..haha, det ser jätte mobbat ut när man ser missen på videon men när jag red mot
det hindret så kände jag hur tyglarna höll på att glida ur mina händer och jag tappade helt koncentrationen och missade hindret XD. Sen när jag red mot det igen så stanna han, så typiskt, haha! Menmen, sånt händer ;).
Nä nu ska jag sova men jag bloggar mer imorgon, puss på er allihop! //danielle

Kommentarer
Postat av: rebecka

sv: vad tyckte du om den? jag tyckte den var bra ! :) <3

2010-08-01 @ 09:04:36 | URL: http://mysheila.blogg.se/
Postat av: Matilda

Sv: Man bytar länkbild. Dvs jag lägger in din bild och du lägger in min bild, då kontaktar man mig via mail. Man lägger in menybilderna med en kod som man lägger in i kodmallen.

2010-08-01 @ 09:10:50 | URL: http://ryttarinnanmatilda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0