God kväll!



Sitter och tittar på Bröllopsfotografen som går på tv nu. Har sätt den förut men tycker den är riktigt ba! Älskar svenne filmer haha. Just nu är det nyheter så pasade på att blogga då.

Imorgon bär det av till stallet. Ska sköta om Bönisen framför allt men sen ska jag även fota tävlingarna i fälttävlan som hålls ute på vallen och i skogen. Hoppas bara min kamera vill det..just nu fungerar den inte..suck. Annars får jag väl bara titta på, men det skulle vara kul att få lite bilder att ha på bloggen sen.

Aja, nu ska jag snart se vidare på filmen igen. Jag uppdaterar imorgon, kanske innan jag åker om jag hinner. Puss så länge, danielle!
Kommentarer
Postat av: Matilda

Så snygg bild =)



SV: åh jag vet! Det måste du göra :P

2010-08-29 @ 07:50:02 | URL: http://vickysutbildning.blogg.se/
Postat av: jennifer

Vilken fin blogg ! :D

hur har din helg varit då? KRAM

2010-08-29 @ 14:15:01 | URL: http://jempapempa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0