Första dagen i gymnasiet

Ja idag var det då dags för mig att börja gymnasiet och jag kan säga att jag är helt förtjust i skolan! Fina, trevliga lokaler, sörtskön klass, lärarna är även dom roliga och schemat är toppen! Kommer nog stormtrivas där, hoppas jag! Men i alla fall...imorgon är det tisdag vilket betyder ridning för min del. Hoppas på att få Arabella! Åker till stallet direkt efter skolan. Ska ju även prata med den som tar hand om skötargrejen och så, sen är det även skötarmöte som jag ej får missa! Men nu blir det sovdags strax, känner att en förkylning är på gång så behöver alla vila jag kan få. Men godnatt, bloggar efter stallet imorgon!


Hoppas som sagt på att få rida den här fina damen imorgon :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0