föö.....rlåt..

Jag vet att jag inte uppdaterar här ofta, men har ibland inte tid och skriver ganska mycket på min egna blogg!
Men iallafaalll :) har inte gjort så mycket om man talar om hästar dåra, Eller jo jag red i lördags ! Och det gick super!... Tänkte jag säga ;) Nej men de gick helt okej vi hade hoppning och jag hade underbaraste Mr Grey !<3 så ja.. Det var helt okej ;) sen så ja .. Har jag varit i skolan idag och det har inte hänt så mycket och nu har jag kollat runt på gymnasium, är inne på Frisör/stylist HV på sjödal ! :) vill jag hellst gå annars Ekenbergska gymnasium! som ligger i södertälje<3, aja vi får se ! Men nu ska jag lägga upp lite bilder sen bara ta de lugnt sitter och fryser .. -.-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0