fly!

Juste, som ni kanske inte visste så sköter jag ju en privathäst också ! :)
Det har verkligen varit jätte kul och sånt, hon heter Fly och är åtta år gammal tror jag.
Hon ägs av Ingrid och Anna! Anna har även varit ridlärare på vårat stall men jobbar mest lite
i stallet ibland, men som sagt så vet jag inte om jag kommer hinna med allt nu eftersom jag börjar nian.
Men jag kommer fortsätta sköta grå iallafall, det vill jag verkligen och kommer aldrig klara att lämna honom.




SÅ FINT STO ASSÅ<3
Men Fly vet jag ändå kommer ha det lika bra utan mig eftersom hon redan är privathäst! men jag hör av mig
senare, när sommarlovet är slut och så får vi se hur jag gör kommer aldrig hinna med, stallet tre dagar i veckan
ridningen, läxorna, kompisar, pojkvännen, sköta privathäst och allt ! :)<3 Men ja ! .. Jag kommer ju aldrig sluta
vara med kompisar eller pojkvännen iallafall ! / Sara :)<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0