Dressyr - Lollipop

Jag orkade med ridningen idag trots att jag är sjuk men efteråt kände jag mig krassligare..buhu..får se om jag orkar skolan imorgon. Just nu orkar jag ingenting känns det som..åh, hatar att vara sjuk! Men jaja, i alla fall..red Lollipop idag, det var ju ett tag sen och det gick jätte bra, han var lite seg i början men mot slutet blev han lite mer framåt och gick fint i form. Nästa vecka missar jag ridningen eftersom jag ska på hajk med klassen..men får rida igen i nån grupp :). Men nu ska jag sova och vila min sjuka kropp, haha. Puss och godnatt, danielle





Kommentarer
Postat av: marre

du har ju inte avbokat? :O

2010-08-31 @ 21:31:31 | URL: http://dressyrponnie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0