Värme <3

Hej bloggen! Hur mår ni? Tja, hoppas ni mår bättre än mig i alla fall...jag stannade hemma från
skolan idag pga huvudvärk och ont i tänderna. Det var tandvärken som orsakade huvudvärken...
men trots det här lilla så har alla i skolan varit jätte oroliga och undrat vart jag hållit hus..?
Herregud, jag hade bara ont i huvudet...okej, visst, jag svarade aldrig när det ringde i telefon,
varken på hemtelefonen eller sms, men jag har liksom legat och sovit hela dagen så jag har inte
hört att det ringt, plus att jag inte kan smsa...shit..och pappa fick tag på mig sen tillslut, ta det lugnt!
Jaja, i alla fall..vid fyra tiden stack jag ut på gården med Lisa och fotade lite. Grymt härligt väder idag!

Jag ute i solen idag!

//danielle

Kommentarer
Postat av: linda

sv; nejdå sara, det kommer du inte få göra!

inte den här gången :D <3

2010-04-27 @ 20:32:09 | URL: http://dinlindas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0