Vårhoppet

Tjenanixen alla 26 bloggläsare! Haha, statistiken har gått upp vilket jag tycker är jätte kul! 26 år vårat
högsta än så länge, och jag hoppas ni stannar kvar och att det kommer fler!

Idag har jag varit i stallet hela dagen, underbart! Det blev tyvärr ingen hoppning i morse, hela gruppen
fick ha teori istället men vi ska hoppa nästa vecka och vi ska hoppa en rätt så svår bana faktiskt..
vi fick önska hästar och jag önskad 1. Mr Bean 2. Saga 3. Nikita. Hoppas på Bönan!
Efter teorin satte vårhoppet igång så jag tillbringade resten av dagen åt att fota och filma.
Lägger in lite bilder nu, filmerna får ni se senare!

Frida på Sheila


Vera på Belle


Sandra på Spirit


Linnea och Grå


Tuva håller i Mr Bean när Emelie ska sitta upp


Emelie på Mr Bean


Frida på Sheila som travar på som bara den XD


Linnea på Grå


Emelie på Mr Bean


En suddig bild på när Sandra Granholm hoppar Saga


Och till sist, en bild på de som blev placerade!

//danielle

Kommentarer
Postat av: camilla

fina stella<3 :D

2010-04-25 @ 21:23:04
Postat av: sara

sv: stella ? :)

2010-04-25 @ 22:23:07 | URL: http://itsabouthorses.blogg.se/
Postat av: sara

sv: Aha nu såg jag henne xD<33

2010-04-25 @ 22:24:07 | URL: http://itsabouthorses.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0