Tjo bloggen!

Kom precis hem från idrotten! Tänkte att jag skulle hem och duscha en snabbis och äta lunch och så, men det blev sängen för mig istället..är helt slut efter idrotten. Vi körde streetdance, skitkul, men jobbigt!

Engelska lektionen börjar 12:40 vilket är om lååång tid enligt mig i alla fall! Vi slutar tidigt idag också, redan 13:20! Och efter skolan ska jag antagligen vara med Lisa tror jag, och sen åker jag och pappa till Peugot på VIP fest! Anna Bergendahl kommer och uppträder och signerar och det bjuds på middag och snacks. Det ska bli jätte kul tycker jag! Egentligen åker jag till stallet på Onsdagar men idag blev det tyvärr inte så...

Trots att detta inlägg intr var så hästigt av sig så bjuder jag i alla fall på en bild på min alldeles egna sköthäst! Och kan ni gissa vad han heter..? Jo, nämligen Mr Bean! Tycker han passar till det namnet, för han kan verkligen vara riktigt rolig ibland men han är i alla fall världens bästa häst!


Min lilla prins tävlade föresten i allsvenskan i Söndags och gjorde bra ifrån sig! Love you! //danielle
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0