Stallet idag..?

Hejhej! Kom precis tillbaka ifrån idrotten. Eller ja..har duschat här hemma också. Engelskan börjar
12:40 så då måste jag vara tillbaka. Medan tiden tickar på så sitter jag och funderar på om jag
ska till stallet idag...har typ ingen att åka med men det brukar alltid finnas någon i Tumba som
ska dit, plus att det är världens finaste väder idag, och vem vill inte ut i det? Hmm...jag tror nog
jag åker i alla fall. Vill till Bönisen! Slutar halv 2 idag också så det blir perfekt! Men nu ska jag ut
på balkongen och sola ett tag, vi hörs när jag kommer hem! //kram, danielle

Bild på mig och Bönisen! Jag vet att jag ser ut som en mupp, men skit i mig, titta på Bönan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0