snart skola !


Världens finaste ponny, efter Linda Lidström hade ridit honom :)<3

Godmorgon på er ! Har ni haft en bra natt ? :)
Men idag blir det skola ! Och vi börjar egentlgen tio fast ska gå sen när Emma
är klar ! Så jag går med henne <3 , snart ska jag fixa mig och sen väntar jag på
tills hon är klar :) Idag måste jag hem direkt efter skolan för att plugga spanska
har ju prov på torsdag som jag märkte att vi hade igår-.- kommer få sämsta resultatet
men who care ? :) Inte jag iallafall <3 Men vi får höras sen när jag kommer hem från skolan !
Puss på er / Sara ♥

Kommentarer
Postat av: Linda

Du kommer få MVG på spanska provet :D <333

2010-04-27 @ 15:26:13 | URL: http://lindalidstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0