skoldag!

Hej allesammans ! Nu är jag hemma :) Idag i skolan så sa våran lärare att vi inte kunde använda datorerna så jag och Emma gick hem till mig för man fick gå hem och arbeta alltså renskriva det vi jobbat om och sen komma tillbaka till lunch fast vi gick tillbaka efter ett tag efter vi hade renskrivit ! ;D Och sen hade vi lunch och det blev kebab med bröd gott ! (: Och sen fick vi en engelska uppgift eftersom vi var klara med renskrivningen vi behöver bara bilder !

Men efter de fick vi gå hem halv två och då gick Emma med mig hem och så satt vi vid datorn och åt glass :) och såklart spillde hon glass på min dator ! xD aja strunt samma :)<3  Nu har hon gått för hon skulle hem med sin lillasyster Evelina ! :) Men det här blev inte så hästigt inlägg så vi får väl lägga in en liten hästig bild eller hur ?
Ja, det gillar vi ! Har ni haft en bra dag ? Kram Sara ♥

Det blev faktist ingen hästbild ! Utan jag tänkte berätta lite vad jag menar med bilden, de här är gummihinkar som man kan använda till tillexempel morötter/äpplen, borstar eller vad som helst! Dem är väldigt smarta om tex. eran häst bara stampar bort vattenhinken ? Så kan man ta en gummi hink då åker bara vattnet ut och inget mer.

Eller alltså kanten viker sig men den går inte sönder ! Det finns i alla möjliga färger & storlekar, jag skulle hellst vilja ha den rosa :) Men alla är ju lika bra så det hade nog inte spelat någon roll.
För er som vill veta mera så kostar de runt 50-250 kr, beroende på storlek.
Finns mer här; http://villaprodukter.se/product_info.php/products_id/72?osCsid=9f95fb8348acbf65871849bbd5d174b5

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0