Saker jag behöver till stallet !

Jag skulle behöva nya ridsaker till stallet precis som Danielle behöver ! Men inte riktigt likadana saker jag behöver verkligen nya ridbyxor och lite ridstrumpor och annat ! Kanske lite nya småsaker ? Får se vad jag hittar.
Allt är från http://hooks.se. Det är en jätte bra affär för hästälskare ! och ligger i Skärholmen :) 
 
Här är ett par ridbyxor som jag gillar :) Det finns i olika färger och är säkert bra !

Jag gillar att dem är rutiga! Det är så liksom ja gulligt :)!

Ridstrumpor ( tyvärr inte så matchande till byxorna men har ju andra ! :) )

Fint med ett par blommiga till sommaren ! Blommor är så fint till sommarn ! :)
-
Känner att jag verkligen skulle behöva en ny säkerhetsväst ! Det finns väldigt
många att välja bland fast man hittar alltid en bra tillslut !
De jag funderar på är den här :

Den kostar 1995 Kr och verkar jätte bra ! Det känns som man kan röra sig mer i den !
Och så ser man inte så tjock ut ifall man har en tröja över den heller ! :)

Annars funderar jag bara på en sån här :

De verkar ju såklart också bra fast de känns liksom inte lika stretchig av sig ! :) Och ganska
stor av sig. Men jag får se och pröva i affären !
Har ni något ni verkligen saknar till erat stall ?

KRAM SARA !

Kommentarer
Postat av: Emma

jag har den där ridvästen som är överst, den är jätte bra (;

2010-04-21 @ 18:45:45 | URL: http://dressyrel.blogg.se/
Postat av: clara

hahah blooommor de e fina sånna har ju oxå (yy)

2010-04-21 @ 19:32:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0