onsdag avklarad !

Hej allesammans ! Hur mår ni idag ? Jag mår toppen ! :D
Ska snart ute med Emma idag igen ! Men tänkte skriva lite om min skoldag först ! ..
Idag gick jag upp halv sju och åt frukost och sen somnade jag om till sju igen och då gick jag upp och fixade mig, sen drog jag till skolan vid kvart i åtta och då började dagen med nv och sen matte till elva och sen hade vi so till lunch, efter lunch hade vi so igen och då jobbade vi med cafeét och sen skulle vi lyssna på en kille som pratade om droger och sånt, han va fett rolig, hörde inte ens vad han sa typ, han var skåning eller något ! Vet inte nått sånt iallafall :) Sen efter de fick vi gå hem så jag var hemma halv fyra då jag åt pannkakor och sen pluggade spanska ! Och nu är jag klart och ska snart ut ;) och sen när jag kommer in igen får jag väl fortsätta med spanskan ! <3 Ha en bra dag puss / Sara♥
Dagens facelook :)

Kommentarer
Postat av: Erica<3

hejhej :D , kan inte ni skriva lite om Daytona :D hahah (a)

2010-04-28 @ 17:20:28 | URL: http://spambanan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0