Nikita !

Eftersom vi fick ett önskemål om att skriva om Nikita så gör jag det !

Igentligen skulle jag typ varit skötare på henne ! För jag önskade Grå, Nikita och PG när jag gick skötarkursen ! Och sen sa läraren Anna men ni kan nog bah ta vem ni vill och jag kunde verkligen inte bestämma mig mellan Grå och Nikita, det var verkligen jätte svårt. Fast sen gick jag in och hälsade på dem och allt och då blev jag förälskad i Grå och då valde jag honom <3 Jag tycker att Nikita är en jätte snäll ponny ! Stallet snällaste !
Och hon har en otroligt underbar skötare ! som tar hand om henne väl, och Nikita ska vara stolt över det!:D

Nikita är en ganska liten ponny, men har jätte bra hopptalang ! Och är även bra på dressyrbanan !
Hon har funnits på BRS ända sen jag började och har gjort en stor nytta till alla ridskolebarn ! Och jag är så sur över att jag inte har ridit henne ! Jag vill verkligen göra det:)<33 Fast hon blir alltid valt först eller något !
Men hon är otroligt säker och snäll av sig ! Man kan säga att hon är snäll i all hantering !<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0