Mr Bean



Mr Bean är min underbara sköthäst som jag nu varit skötare på i mer än ett år. Han
är underbar och den finaste jag vet! Han är min lycka, han får mig att må bra!

Mr Bean är en jätte duktig hopp ponny som tävlar i både allsvenskan och
ponnycupen. Han kan vara jobbig i dressyren. När han tycker det blir jobbigt
så kan han börja studsa omkring, sparka i väggen, bocka m.m. Men det är bara
att lätta på tyglarna så blir allt mycket lättare, även om man tycker det är läskigt
att bara släppa taget. Han kan bli rätt pigg i både hoppning och dressyr och varenda
gång jag rider han så bockar han och håller på, rätt jobbigt, fast han brukar skärpa
sig i slutet av lektionen. Han är snäll i spiltan men är kittlig vid borstning. Eller
asså..när han var ny på ridskolan så var han inte ett dugg kittlig, det är något som
har hänt, men vet inte vad...men trots det är han i alla fall bäst! Utan honom, inget
mig, så är det bara! Danielle <3 Mr Bean forever...

Två bilder ifrån när jag hoppade honom för andra gången! Då var han pigg!

Skrivet av: Danielle

Kommentarer
Postat av: Anonym

skull inte ni kunna typ skriva på varje häst vilka alla skötare är och typ vilka som rider dom bäst ;)

2010-04-24 @ 20:29:46
Postat av: linnea

han tävlar ju i allsvenskan i dressyr också :P

2010-04-24 @ 22:45:03 | URL: http://lijs.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0