hejhej !

Sara här ! Det finns inte så mycket att blogga om, man hittar liksom
inte så mycket hästfakta och vet inte vad ni vill läsa om ? Eftersom ingen
kommenterar, eller jo. En kommentar har ja ju fått om att vi ska skriva
om ridskolehästarna men det kan man ju inte göra hela tiden ! :) Men jag tänkte
skriva lite kort om ponnyn Mr Grey, som även är min skötponny ! Så får ni mer
fakta om lite hästsaker sen efter det okay ? :)<3 Bra !


Mr Grey !<33 , Vad ska man säga ? Du har funnits på Brs ända sen jag började där och har varit till storhjälp för mig inom ridningen ! Du är världens bästa ponny <3 Utan dig hade jag aldrig klarat mig ! Du kan vara en liten fegis när vi talar om hoppning men är väldigt fin i dressyren, kanske lite seg, men ändå fin och bra ! Han är en ganska nybörjar häst men funkar bra i högre grupper också såklart ! Han har varit min favorit sen lång tid tillbaka för han är min sköthäst, jag har skött honom sen 25/ 8- 2009 !

Han är en flugskimmel och väldigt feg för hinder ! Tävlar inte så mycket eftersom han är väldigt feg, men kan vara en bra dressyrponny ! Favorit bland nybörjarna vad jag har hört ! Han är född 1993 och är 145 cm mankhöjd ! Världens bästa och finaste ponny genom allt ! <3



jag älskar dig !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0