Godmorgon !

Eftersom vi inte bara skriver om hästar här i bloggen så tänkte jag blogga av mig lite ! Snart ska jag till skolan och ha tema dag !  Usch gillar inte det ! :) Men skönare med tema dag än vanlig skoldag och så är jag ju såklart med EEMS <3 :) Men mår ändå lite illa. Men det är tema dag så räddar den mig nog ! Men idag efter skolan ska jag inte göra någonting alls vill nog bara komma hem och sova ! Gud så skönt det hade varit !

Eftersom jag är så trött nu, fast jag piggnar till. Men ni får ha en bra dag !
Och ryck upp er nu till skolan så hörs vi senare puss !
Bara för att jag inte har något hästigt i det här inlägget bjuder
jag på en bild på mig och Frida <3

Jag & Frida i januari på jullägret <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0