Gitano :D

Tänkte skriva lite om en ridskolehäst & det blev GITANO !
Okej.. Gitano : Du har betytt väldigt mycket för mig ! Och det var via dig jag
vågade mycket mer med hästar ! Du var en otroligt vacker sköthäst jag haft♥
Men tyvärr puttade du in min i väggen och bet mig så jag orkade inte fortsätta på dig
för jag kände mig inte tillräckligt trygg, ville inte att det skulle hända något värre..♥
Men du är den finaste hästen på BRS ! Och du har gjort mycket för oss !
En jätte busig kille ! Hoppar även fint och går fint i dressyren och brukar vara med
på de flesta tävlingarna ! En favorit i de stora grupperna !<3 :D Gitano är en brun
valack och är född 1996 vet inte riktigt hur stor han är men lagom stor är han iallafall!

Saknar tiden med dig när jag ser våra bilder <3

Klicka på bilderna för att få de större !
Vi hade underbara tider tillsammans ! Fast du busade väldigt mycket !
Jag kan berätta lite nu ! Första veckan jag skötte honom (provskötte) så gick
det jätte bra så jag bah, ja gitano vill jag vara skötare på ! och sen efter ett tag
började han putta in mig i väggen även fast jag puttade tillbaka så blev han jätte
sur och bet en, och sen när vi skulle beta ( precis som första bilden, det var precis innan han
rullade ) då rullade gitano och gick nästa rakt över hela Elina det minns jag
och så kände jag bara att jag vill inte att det ska hända mig något, så slutade
jag på honom ! Men nu är han en jätte snäll häst ! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0