Frida !

Hej & godmorgon bloggen ! Jag tänkte starta direkt med ett inlägg om våran lilla ponny Fräcka Frida på Brs !
Jag har alltid gillat henne inom ridningen ! Har ridit dressyr på henne, hoppat henne, haft henne barbacka på mitt läger ! Hon är jätte bra liten ponny som kan busa till sig ibland :) Hon är inte för pigg och inge för lat heller hon är sådär, ibland kan hon vara seg och pigg ! Hon är en liten ponny ungefär guldbrun färgad och är född 1992 & är ungefär 127,7 cm mankhöjd ! Hon är en som en liten pingla !

Hon är ju rätt liten men har ändå en bra hopptalang ! Jag hoppade henne en gång då hon stubblade till och nästan ramlade ! Men det var ingen fara, hon har ändå varit min favorit i ett år !<3 Snart växer jag nästan ut henne ;/<3 Hon har funnits på Brs väldigt länge, jag har ridit på Brs i två år snart och under dem åren har hon funnits där, en riktig pingla ! Favorit bland många <3
Några bilder på mig och Frida ;

Jag och frida på jullägret <3

jullägret igen <3

vår lilla pingla i stallet !

Av; Sara Wiklund, önskar ni att vi skriver om någon speciell häst/ponny ?<3

Kommentarer
Postat av: Tess

Världens bästa Frida. Bettan var asgullig i torsdag när jag red.

"Det här gjorde du bra Bettan!", sa jag för vi fick utdelat.

hon bah "Tog bort henne från en nybörjare lektion för din skull!" :)

2010-04-23 @ 23:08:36
Postat av: sara

sv: Ja va gulligt ! Frida är bäst :) älskar att rida henne :D<3

2010-04-24 @ 13:59:08 | URL: http://itsabouthorses.blogg.se/
Postat av: Lari ♥

Har bara ridit Frida nåra gånger ;)♥

Hon är jätte myyysig! ♥

Jag skulle gärna vilja att ni skriver om min prinsessa

Nikita ♥

2010-04-27 @ 16:46:06 | URL: http://fiinastepenni.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0