En önskan!

Hejhej! Tänkte bara slänga in ett inlägg för att säga godnatt och så, fast det betyder inte att jag ska sova nu. Nej, jag ska mysa ner mig i sängen och titta på Harry Potter och halvblodsprinsen! Det var ett tag jag såg de och jag tycker den är grymt mysig att somna till, så varför inte liksom..?

Såg föresten att vi fått en önskan av en läsare om att vi ska skriva om hästarna på BRS och jag tyckte det lät som en toppen idé! Så jag tänkte faktiskt redan nu göra en ny kategori som ska heta ''Ponnyerna på BRS'' och till och med börja skriva om en av dem ikväll! Jag ska också göra en kategori som heter ''Hästarna på BRS''.
Det kommer funka så att jag eller Sara skriver om EN häst/ponny varje dag här i bloggen så att ni får läsa och se om vår ridskolas alla underbara hästar! Låter det bra? Bra!

Då säger jag väl godnatt då och sov så gott! Håll utkik efter hästarna! ;)

Hehe, en bild på mig som togs igår på VIP-festen..//
danielle

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0