Daytona!

Hejj ! Jag skriver nu igen för vi fick ett önskemål om att skriva om daytona, så jag gör det!
Jag har egentligen ingen aning om hur Daytona är eftersom jag aldrig är hos henne eller något och har aldrig ridit henne men som jag har hört från andra så är hon ganska svårt och jobbig i hoppningen och ja vet inte riktigt hur hon är i dressyren, men danni vet säkert det ? och kanske kan skriva lite om henne hon också :)


Bilderna är tagna av Erica ! Hoppas det gick bra att jag tog dem ?

Men Daytona är en jättesöt häst ! Ett sto, som alltid är glad och pigg :) ? Och ja hon har en jätte fin skötare som tar väl han om henne, Daytona har inte funnits på BRS under den tiden jag varit där bara kanske ja nått år eller något, hon kom till BRS under tiden jag red där, och när hon kom så gillade jag henne jätte mycket och sen så har jag slutat gilla henne :) Men hon är supersöt !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0