Danielle Hansevall ♥

Tänkte skriva av mig lite om min underbara bästis !♥
Danielle Hansevall♥,
jag vet inte vart jag ska börja ! Du har förändrat en stor del i mitt liv  !<3 Du betyder så otroligt mycket för mig och kommer alltid göra det ! Du har alltid varit den som ställer upp och står mig närmast ! Vi är inte alls ofta med varann för att vi bor så långt ifrån men vi håller kontakt via internet och när vi träffas i stallet !♥ Du betyder så otroligt mycket för mig ! Jag älskar hela dig ! Du är mitt allt, mitt liv, min andra halva !♥
Skulle aldrig klarat mig ifall jag inte hade dig vid min sida ! Du gör sååå mycket för mig och du gör mig lycklig ! Du och jag föralltid bästis <3 Aldrig ska jag lämna dig, jag älskar dig mest av allt på denna jord ! Ta åt dig av det här !<3 Jag skriver det med lycka ! Du gör mig glad varje dag ! ♥
 Jag älskar dig!
Sara Wiklund ♥ Danielle Hansevall

du är allt ! min lycka ♥

Kommentarer
Postat av: Danielle Hansevall'

Jag älskar dej med! <3333

2010-04-22 @ 17:33:12 | URL: http://lifeofdanni.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0